Kommunikasjons- og markedsnettverk: Hvordan kommunisere paradokser på en troverdig måte?
Ulvenveien 82E, 6.etasje
Jobber du med kommunikasjon, markedsføring eller employer branding i din virksomhet? Bli med og treff andre historiefortellere fra hele bransjen!
Hvordan kan vi kommunisere paradokser, som når en virksomhet kombinerer profitt- og bærekraftsmål? Hvordan kan din virksomhet best kommunisere et genuint samfunnsengasjement? Hva skal til for å bli oppfattet som troverdig?
På dette kommunikasjons- og markedsnettverket får du miniforedrag om strategisk historiefortelling, om navigering mellom kommersielle mål og samfunnsansvar, og om hvorfor virksomhetens mål ikke alltid sammenfaller med folks tolkning av innsatsen deres.
Vi spør: Hvordan kommunisere paradokser på en troverdig måte?
Program:
- Terje Gaustad Strategisk historiefortelling: Hvem er byggenæringen i 2024? v/ Terje Gaustad, førsteamanuensis, avdeling for kunst, design og media, Kristiania
- Hvordan kan vi kommunisere paradokser knyttet til bærekraftstiltak i privat næringsliv? v/Ester Conings Vanvik, høyskolelektor, avdeling for kommunikasjon, ledelse og markedsføring, Kristiania
- Why CSR can seem like putting lipstick on a pig? v/Audra Diers-Lawson, professor, avdeling for kommunikasjon, ledelse og markedsføring, Kristiania
Dette arrangement er forbeholdt våre medlemmer.
Hva er Markedsnettverk?
I Markedsnettverket ønsker vi å knytte bånd og relasjoner mellom kollegaer med kommunikasjons, markeds- og employer branding-ansvar blant våre medlemmer. Deltakerne vil få faglige presentasjoner om et spesifikt tema, etterfulgt av dialog og diskusjon mellom deltakerne.