IMG 0166 1

Kommunikasjons- og markedsnettverk: Hvordan kommunisere paradokser på en troverdig måte?

12. desember 2024, 14:30 - 16:00

Ulvenveien 82E, 6.etasje

Jobber du med kommunikasjon, markedsføring eller employer branding i din virksomhet? Bli med og treff andre historiefortellere fra hele bransjen!

Hvordan kan vi kommunisere paradokser, som når en virksomhet kombinerer profitt- og bærekraftsmål? Hvordan kan din virksomhet best kommunisere et genuint samfunnsengasjement? Hva skal til for å bli oppfattet som troverdig?

På dette kommunikasjons- og markedsnettverket får du miniforedrag om strategisk historiefortelling, om navigering mellom kommersielle mål og samfunnsansvar, og om hvorfor virksomhetens mål ikke alltid sammenfaller med folks tolkning av innsatsen deres.

Vi spør: Hvordan kommunisere paradokser på en troverdig måte?

Program:

  • Terje Gaustad Strategisk historiefortelling: Hvem er byggenæringen i 2024?  v/ Terje Gaustad, førsteamanuensis, avdeling for kunst, design og media, Kristiania
  • Hvordan kan vi kommunisere paradokser knyttet til bærekraftstiltak i privat næringsliv? v/Ester Conings Vanvik, høyskolelektor, avdeling for kommunikasjon, ledelse og markedsføring, Kristiania
  • Why CSR can seem like putting lipstick on a pig? v/Audra Diers-Lawson, professor, avdeling for kommunikasjon, ledelse og markedsføring, Kristiania

Dette arrangement er forbeholdt våre medlemmer.

Hva er Markedsnettverk?
I Markedsnettverket ønsker vi å knytte bånd og relasjoner mellom kollegaer med kommunikasjons, markeds- og employer branding-ansvar blant våre medlemmer. Deltakerne vil få faglige presentasjoner om et spesifikt tema, etterfulgt av dialog og diskusjon mellom deltakerne.